USŁUGI IMPREZOWE - SZUKAJ

Research imprezowy:

  • nie trać czasu na szukanie i sprawdzanie
  • zamów listę sprawdzonych usługodawców

ZGŁOŚ CZEGO SZUKASZ?

Przyjęcia - weselne i nie tylko - w plenerze.

Wesela i inne uroczystości pod gołym niebem to w Polsce dosyć nowy trend. Z wielu powodów boimy się takiego rozwiązania. Bankieteria.pl postara się rozwiać te obawy.

Imprezę w plenerze możemy urządzić zarówno na terenie dworku, obok pałacyku lub sali weselnej, jak i we własnym ogrodzie czy działce, jeśli powierzchnia jest wystarczająco duża. To ostatnie rozwiązanie może pomóc nam obniżyć koszty organizacji.

Organizatorzy często obawiają się, czy nagła zmiana pogody, deszcz lub nawałnica nie zepsują całej zabawy. Na szczęście istnieje wiele rozwiązań, pozwalających świętować w plenerze nawet mimo gorszej pogody.


Niezbędny jest wynajem odpowiedniego namiotu. Obecnie na rynku znaleźć można wiele rozwiązań, począwszy od prostych zadaszeń i baldachimów, po solidne konstrukcje dowolnie otwierane, z podłogą, klimatyzacją i ogrzewaniem. Można wybrać namiot zarówno na nieduże przyjęcie dla kilkunastu ludzi, jak i na imprezę na kilkaset osób.

Dużym plusem jest wygląd takiego namiotu - prosty, schludny, dający się dowolnie dekorować. Organizatorzy narzekają na dostępne sale i restauracje. Czasem trudno znaleźć taką, której wystrój odpowiada naszym upodobaniom, przy jednocześnie odpowiedniej pojemności, kosztach i innych warunkach. W przypadku przyjęcia w plenerze nie ma tego problemu. Urządzamy wszystko od A do Z kierując się własnym gustem.

Jeśli chodzi o miejsce do tańca i podest dla zespołu muzycznego, możemy je oczywiście urządzić w namiocie głównym, jednak praktyka pokazuj że dobrze jest postawić osobny namiot/altanę.

Wtedy głośna muzyka nie przeszkadza w rozmowach przy stole, natomiast tańczący mają sporo miejsca dla siebie.

Największą zaletą organizacji wesela czy innego przyjęcia w plenerze, jest ogromna dowolność. Wszystko tu zależy od wymagań i fantazji organizatora. Możemy umieścić gości w jednym miejscu, albo rozmieścić wszystkie atrakcje tak, by swobodnie przemieszczać się od jednej do drugiej: osobno główne stoły, osobno orkiestra i parkiet do tańca, gril, bar, czy kąt z siedziskami do relaksu i spokojnej rozmowy, wreszcie osobno kącik z atrakcjami dla dzieci.

Nie musząc dopasowywać się do ustalonego wystroju sali, organizator wybiera meble, kwiaty i dekoracje zgodnie z własnym gustem. Całość dopełnia zieleń trawy, drzew i okoliczności przyrody. W takich warunkach chce się świętować do rana :)